فقط دختر و پسرای خوشمل بیان تو...
یکی لباش همیشه غرق خندست/یکی چشماش خیس خیس
 
 

 

شکل بادامی

 به گزارش نیک صالحی در این مدل که شکل ناخن ها به شکل بادامی است بسیار زنانه بوده و ناخن ها ظریف تر و نازک تر دیده می شوند. گرچه، اگر قصد بلند کردن ناخن خود را دارید ، این سبک را انتخاب نکنید ، چرا که زیاد اجازه رشد ناخن نمی دهد.

 شکل قله کوه

 این سبک به گونه ای است که نوک ناخن تیزتر و همانند قله کوه دیده می شود. ولی ناخن های این شکلی قطعا برای فعالیت های روزانه مناسب نخواهد بود. پس اگر به دنبال ترساندن کسی با ناخن های خود هستید و یا هدف امنیتی خاصی دارید این مدل را موقتا به کار ببرید ، در غیر این صورت از آن اجتناب کنید!

شکل مربعی

 همان طور که از نامش مشخص است بالای ناخن ها به شکل مربع شکل گرفته اند. به گزارش نیک صالحی می توانید آن را با یک مانیکور فرانسوی کامل کنید. این مدل برای ناخن های متوسط و بلند و همچنین در مناسبت های مختلف مناسب است. ولی قسمت ناراحت کننده آن این است که این مدل نیاز به مراقبت بسیار زیاد دارد.

 شکل دایره ای

 این سبک در عین زیبایی ، راحت نیز هست. این مدل برای کسانی که با دستانشان زیاد کار می کنند مناسب است. همچنین کسانی که ناخن های ضعیفی دارند و یا کسانی که می خواهند ناخن ها را کوتاه نگه دارند نیز این مدل پیشنهاد می شود. به گزارش نیک صالحی این مدل با مانیکور فرانسوی می تواند کامل شود.

 شکل دایره مربعی

 اگر شما از شکل مربعی خوشتان می آید ولی راحتی ناخن های گرد را ترجیح می دهید ، این مدل مناسب شما است. می توانید ناخن های را به شکل مربع شکل دهید ولی گوشه های آن را بگیرید تا شکل دایره در آن قسمت به خود بگیرد. این روشی است که می توانید ناخن های مربعی داشته باشید بدون اینکه نگران شکسته شدن گوشه های ناخن باشید.

شکل بیضی

همه ی مدل های ذکر شده در بالا را اگر با یکدیگر ترکیب کنید می توانید ناخن هایی به شکل بیضی به دست آورید. این مدل در عین زیبایی دوام بیشتری نیز دارد. اگر پایه ناخن های کوچکی دارید ، می توانید با این مدل بلندتر آن را نشان دهید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : سه شنبه 19 / 9 / 1391برچسب:, :: 7:11 PM :: توسط : elahe joon

درباره وبلاگ
قشنگترین عشق .نگاه خداوند به بندگانش است!تو را به همان نگاه می سپارم......سلام دوست دوست جونام به وبلاگم خوش اومدین.....سعی کنین نظر بدین.همشم نظر تبلیغاتی و دعوت به عضویت ندین.یکم از وبلاگم بگین.اشکالاشو بگین که رفع کنم پیشرفت کنم.ملسی....19سالمه و همه شما هارو دوست دارم....
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقولانه زندگی کن... و آدرس elijoon-73.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 42
بازدید ماه : 932
بازدید کل : 50122
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 176
تعداد آنلاین : 1



98love.ir

98love

98love

love icon

تصویر عاشقانه 98 لاو

LOVE

love icon